JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

Fizetési feltételek
 

 
Fizetési módok:
* banki előreutalás,
* utánvétel
 
A szállítás költségét a termék ára nem tartalmazza. Az árak bruttó árak, forintban értendők.  A számlát a csomag tartalmazza.


Banki előreutalás, választása esetén a szállítás feltétele a webáruház által meghatározott, a szállítási költséget is magában foglaló teljes összegnek a megjelölt bankszámláján történő jóváírása. Ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. Ennek részleteiről kérjük érdeklődjön a vevőszolgálatnál!

 

Bankszámla: 11745035-21001532 Otpbank, Jazini Bt.

 

 

 

Utánvétel esetén, a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.

 

Házhoz szállítás díjszabása

 

Az utánvételi díj (100.000Ft-ig 500Ft, az felett 1000 Ft) külön kerül felszámításra (Paypal fizetési mód esetén a díj 3%). Ha előreutalással kíván fizetni, vagy pedig nem csomagszállítással kéri a kiszállítást, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol szívesen tájékoztatjuk az aktuális, választott módoknak megfelelő szállítási díjakról.

(Szállítási költség előreutalással:

Posta Díjak 2018.05.18-tól
     
Súly Utánvét Előre Utalás
20kg-ig 2000ft 1500ft
30kg-ig 3000ft 2500ft
40kg-ig 4000ft 3500ft
50kg-ig 9500ft 9000ft
60kg-ig 11000ft 10500ft
     
Utánvét
100000ft felett +500ft  

 

 

 

 

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit az MPL teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A szállítás időpontját telefonon vagy e-mailben jelezzük. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Az át nem vett csomagok 5 napig az Önhöz legközelebbi postafiókban is átvehetők, erről a cég értesítést hagy! Amennyiben a cím helytelen, ez esetben a csomag azonnal visszakerül hozzánk. A helytelen címzés miatti szállítási költséget a megrendelőre terheljük, amennyiben az a megrendelő által lett helytelenül megadva!

 

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!


 

  

 

 

 

 

A csomag kézbesítése

 
 
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a csomag kézbesítésekor a csomagolásra vagy tartalma sérülésére vonatkozó jeleket tapasztal, azt a futár előtt szíveskedjen kibontani és átvizsgálni. A termékben észlelt sérülés esetén kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét és azt ne vegye át, az átvétel megtagadását e-mail-ben haladéktalanul jelezze. Jegyzőkönyv nélkül utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Garancia

Termékekre gyártótól függően 6, 12 illetve 24 hónap garanciát vállalunk. A gyári hibás vagy a szállítás során sérült termékeket kicseréljük, azonban egyéb esetekben a termék cseréjére nincs mód. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. Amennyiben a termékhez nincs garancialevél külön, akkor a számla alapján történik a garanciális ügykezelés. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 5125 Pusztamonostor, Petőfi u. 22. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A megrendelő panasszal élhet a Jász- Nagykun- Szolnok megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnél, cím: 5000 Szolnok, Ady Endre u. 35-37., levélcím: 5001 Szolnok, Pf. 218., telefonszám: (56) 513-336

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

 

 

Vonatkozó jogszabály: 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet. a terjedelemre való tekintettel a törvény hatályos állapotát nem jelenítjük meg, elérhető a http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor címen.

 

 

 

 Elállás joga


Az áru kézhez vételétől számított 14 napon belül a megrendelőt elállási jog illeti meg, amelyet írásban, postai úton, ajánlottan feladott vagy elektronikus levélben gyakorolhat.

Az elállási jog gyakorlásához szükséges adatlap a jelen általános szerződési és felhasználási feltételek mellékletét képezi.
 
Az elállás közlésével, valamint az áru visszaküldésével felmerült költségek a vásárlót terhelik. A termék utánvéttel, vagy portósan nem küldhető vissza, azt így nem áll módunkban visszavenni. A termék visszavételét követően a termék árát, és a hozzá tartozó legkedvezőbb áron számított szállítási költséget a megadott bankszámlára 14 napon belül visszautaljuk.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

 

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.

· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.

· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A

vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részletei megtekintése itt.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

 

 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, (azt a vállalkozás a termék árával együtt visszautalja) a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül az RAMIZ.hu a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Elállási nyilatkozat letöltése

 

 

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztatás

 

  1. Kellékszavatosság

Ön a Jazini Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ön az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérheti a termék kijavítását, kicserélését, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben- a szerződéstől el is állhat.

A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági jogait. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Jazini Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

  1. Termékszavatosság

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági jogát érvényesítheti.  Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatosság igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. A határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

  1. Jótállás

 

Hibás teljesítés esetén szerződés 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján a Jazini Bt. jótállásra köteles.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

 

 

Békéltető testületi eljárás

 

Olyan eljárás, amelynek célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy (fogyasztói jogvita) egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügy eldöntése a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésének biztosítása érdekében.

Békéltető testület illetékessége (melyik békéltető testületnél kell megindítania az eljárást a fogyasztónak): az eljárásra az a békéltető testület illetékes, amelynek területén a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye található. Ha ez külföldön van, az illetékességet a panasszal érintett gazdálkodó szervezet vagy az annak képviseletére hivatott szerv székhelye alapítja meg.

a vállalkozás székhelye szerint

illetékes békéltető testület nevéről és

székhelyének postai címéről.

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

 

Visszaküldés

 

 

Köszönjük, hogy webáruházunk termékeit választottad! Reméljük, hogy annyi örömöt lel majd benne gyermeked, mint amekkora lelkesedéssel küldtük Neked a terméket!

 

Ha esetleg valami oknál fogva, mégsem nyerte volna el tetszésedet, kérjük a weboldalunkról letölthető, kitöltött elállási nyilatkozattal küld vissza!

hondatuningbolt.hu/download/elallasi_nyilatkozat.pdf

 

Az áru kézhez vételétől számított 14 napon belül a megrendelőt elállási jog illeti meg, amelyet írásban, postai úton, ajánlottan feladott vagy elektronikus levélben gyakorolhat.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.

5125 Pusztamonostor, Petőfi u. 22.

 Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, (azt a vállalkozás a termék árával együtt visszautalja) a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a webáruház a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.